عنکبوت یا این که خزنده موتور کاوش
نوشته شده توسط : عباسی

 

زمانی یک شاخص موتور کاوش یا این که ایندکس ساخته می گردد، سئو سایت ساختار داده های متفاوتی وجود داراست که بایستی تعیین خواهد شد. گزینش یک ساختار داده خاص برای یک ایندکس مانند تصمیم گیری برای یک فرم خاص برای یک برگه اینترنت میباشد. این ساختار اطلاعات می‌توانند به شرح تحت باشند: Suffix tree از جستجوی بازه زمانی خطی پشتیبانی می نماید، مانند یک درخت تولید یافته میباشد. Tree یک ساختار داده درختی تروتمیز میباشد که بصورت آرایه انجمنی ذخیره می‌گردد که کلید آرایه حرفه یا این که string میباشد Inverted index لیستی از اتفاق ها را در قالب یک جدول هش گردیده (Hash Table) یا این که یک درخت دودویی ذخیره می نماید. Citation index نقل عهدوپیمان ها و هایپر لینک و پیوند ها را در میان ورقه ها خاص برای پشتیبانی از نظارت نقل پیمان ذخیره می نماید. Ngram index دنباله ای از ارتفاع داده که از گونه های دیگر بازیابی پشتیبانی میکند را دخیره می نماید. بعضی وقتها متن کوتاه را هم پشتیبانی می نماید. Term document matrix این گزینه در تجزیه و بررسی معنایی مخفی، استعمال میگردد. یک ماتریس گواهی واژه و کلمه ای، اتفاق های عبارات در اوراق را در یک ماتریس اسپارس دو بعدی ذخیره می نماید. این گونه های متفاوت با معماری همدم می‌شوند تا ایندکس گوگل و هر موتور کاوش ساخته خواهد شد و یک موتور جستجو گر را برای استعمال مهیا می نمایند و نتایجی را که یوزرها و بازدید کنندگان درخواست می نمایند و در پی آن می شوند را بعنوان فیض به اکران میگذارند.​ ما به طور کامل به مکانیزم موتور های کاوش، seo وب سایت و بهینه سازی تسلط داریم و مکلف هستیم مدام خودمان را آپ تو دیت نگه داریم تا پاسخگوی نیاز مشتریانمان باشیم. در حالتی‌که گرفتاری بهینه سازی و seo وبسایت دارید، در شرایطی که طراحی سایت خویش را تا قبل از این انجام داده اید می‌توانیم در زمینه‌ی seo و ارتقاء سکو شما در گوگل مشورت و گپی داشته باشم. در انتظار تماس و حضور شما در کمپانی طراحی وب استوار هستیم. 

عنکبوت موتور کاوش یا این که search engine spiders که همینطور به آن خزنده موتور کاوش یا این که search engine crawler نیز می گویند، وظیفه گردآوری همه این اطلاعات و درپی، مراقبت از داده های آپدیت و خالی از هرزنامه را داراست. مثل خزنده گوگل

اسپایدر های موتور کاوش در زمان های گوناگون که خویش واحد سنجش هایی دارا هستند روزمره در تارنما ها به گشت و گذار می‌گذرانند تا بتوانند اطلاعات و داده ها تارنما ها را در ایندکس هایشان بروزرسانی و درجه بندی نمایند.

 

ایندکس گوگل یا این که هر موتور کاوش دارنده بخش های مختلفی مانند عامل ها پباده سازی و ساختار اطلاعات می‌باشد. دست اندرکاران پباده سازی ایندکس، به نوع پباده سازی یا این که معماری می‌گویند که تصمیم می‌گیرد این شاخص ها یا این که ایندکس ها به چه شکل عمل نمایند.

قسمت های مختلفی که برای ساخت یک شاخص موتور کاوش  مثل گوگل عمل می نمایند عبارتند از:

عامل ها مخلوط: که تصمیم میگیرد کدام اطلاعات یه شاخص اضافه شوند، و تشخیص اینکه کدام داده نو و کدام داده در درحال حاضر بروزرسانی میباشد.
اندازه شاخص: که برمی شود به فضای لازم کامپیوتری که شاخص ها را پشتیبانی می نماید.
تکنیک های ذخیره سازی: تصمیم گیری درباره‌ی شیوه ذخیره سازی اطلاعات، که داده های پهناور نیاز به فشرده سازی دارا‌هستند در حالی که داده های کوچکتر به آسانی غربال می‌شوند.
تلورانس نقص یا این که غلط: بدین زمینه اشاره می نماید که قابل اعتماد بودن شاخص های موتور کاوش چقدر دارای اهمیت میباشد.
سرعت کاوش: همانگونه که از نامش انتظار می رود به‌سرعت جستن اطلاعات در شاخص معکوس گفته میشود.
تعمیر و مراقبت: برهان بسیار مهمی میباشد زیرا شاخص موتور کاوش که بهتر مراقبت و مراقبت خواهد شد بهتر نیز عمل خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: